Sugestii


Odată cu adoptarea Hotărârii Guvernului nr. 1027/2014 pentru modificarea şi completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, portalul centralizează și posturile vacante de personal contractual din toate entitățile publice din România.
Continuarea navigării implică acceptarea termenilor şi condiţiilor.

Sugestii

posturi.gov.ro a pornit ca o inițiativă privată promovând transparența în domeniul recrutărilor și promovărilor din sistemul public. Deschiderea acestor proceduri către public reprezintă un proces continuu, nu o acțiune izolată. În acest sens, trebuie constant să îmbunătățim calitatea informațiilor publicate în cadrul portalului și, implicit, experiența utilizatorilor acestuia.

În această secțiune vom publica îmbunătățirile pe care le avem în vedere în dezvoltarea pe mai departe a portalului posturi.gov.ro. O parte dintre aceste sugestii aparțin echipei de dezvoltare, însă în același timp vom replica aici propunerile pe care le primim online și offline din partea celor care utilizează informațiile prezentate aici.

  1. Crearea unui cont personal și oportunitatea depunerii online a candidaturilor pentru posturile vacante;
  2. Publicarea veniturilor salariale și de alte natură pentru fiecare post;
  3. Publicarea fișei postului pentru fiecare post;
  4. Filtrarea newsletterului săptămânal specific pe criteriile abonatului (locație, studii, experiență etc.);
  5. Filtrarea informației prezentate per instituție angajatoare, studii, experiență;
  6. Modul de semnalare a neregulilor și raportare a fraudelor;
  7. Simulator online pentru proba scrisă;
  8. Repartizare geospațială mai aprofundată, raportată la adresa instituțiilor, nu doar la localitate, pentru a evita suprapunerea;
  9. Completarea Breviarului legislativ cu Constituția României și Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală;
  10. Crearea unei secțiuni dedicate pentru prezentarea funcțiilor publice ce pot fi ocupate prin modalitatea transferului;
  11. Variante mobile și tablet friendly;
  12. Aplicații iOS, Android și Windows Phone;
  13. Aplicație Facebook.