Șef serviciu și șef birou (2 posturi)
Ministerul Sănătății
- Angajator: Ministerul Sănătății
- Tip angajator: Guvern și ministere
- Categoria postului: Funcție publică
- Județ: București (vezi pe hartă)
- Tipul postului: Permanent
- Nivelul postului: Funcții de conducere

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.
Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor publice de conducere vacante de şef serviciu – Serviciul Relaţii cu Presa şi Relaţii Publice şi şef birou – Biroul Avizare Interministerială din cadrul Ministerului Sănătăţii.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- şef serviciu – Serviciul Relaţii cu Presa şi Relaţii Publice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea jurnalism;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
- şef birou – Biroul Avizare Interministerială:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 27 decembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 10 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină:
- copia actului de identitate;
- formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere);
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- declaraţia pe propria răspundere/adeverinţă care atestă că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Bibliografia necesară în vederea susţinerii concursului poate fi parcursă aici. şef serviciu – Serviciul Relaţii cu Presa şi Relaţii Publice 1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare şef birou – Biroul Avizare Interministerială 1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Constituţia României, republicată;
4. Legea nr. 52 din 21 ianuarie 2003 * Republicată, privind transparenţa decizională în administraţia publică;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
7. Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita al functionarilor publici, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Constituţia României, republicată;
4. Legea nr. 52 din 21 ianuarie 2003 * Republicată, privind transparenţa decizională în administraţia publică;
5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
7. Hotărârea Guvernului nr. 561/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile, la nivelul Guvernului, pentru elaborarea, avizarea şi prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum şi a altor documente, în vederea adoptării/aprobării.
8. Hotărârea Guvernului nr. 1361/2006 privind conţinutul instrumentului de
prezentare şi motivare a proiectelor de acte normative supuse aprobării Guvernului
9. Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.