Șef serviciu și consilier (2 posturi) – Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului Alba



Șef serviciu și consilier (2 posturi)

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului Alba

30 august 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului Alba organizează, în data de 1 octombrie 2018, concurs pentru ocupare a următoarelor funcţii publice de conducere şi execuţie vacante după cum urmează:

  • şef serviciu la Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap Alba;
  • consilier, clasa I, gradul profesional debutant la Serviciul Achiziţii, patrimoniu, tehnic şi administrativ.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • şef serviciu la Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap Alba:
    • studii universitare de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul psihologie,
    • asistenţă socială sau sociologie;
    • vechime în specialitate studiilor necesare exercităm funcţiei publice de cel puţin 5 ani;
    • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
  • consilier, clasa I, gradul profesional debutant la Serviciul Achiziţii, patrimoniu, tehnic şi administrativ:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă,în domeniul ştiinţelor juridice, specializarea drept.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 01 octombrie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţie a Copilului Alba, tel. 0258/818266, interior 115, mobil 0755069660 de luni până vineri în intervalul orar 8.00-16.00.

Apply for this Job