Şef serviciu – Primăria Orașului Ineu



Şef serviciu

Primăria Orașului Ineu

4 septembrie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Orașului Ineu, Județul Arad, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante, de Şef serviciu la Serviciul Achiziţii Publice, Investiţii şi Proiecte cu Finanţare Internaţională.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţa sau echivalentă in domeniul de licenţă – Ştiinţe economice şi studii de maşter sau postuniversitare în domeniul Administraţiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului: minimum 2 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 octombrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 09 octombrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Ineu din str. Republicii, nr.5, Județul Arad, telefon: 0257/511.550, interior 139, e-mail: primaria@primariaineu.ro.

Apply for this Job