Şef serviciu – Primăria Municipiului Reşiţa



Şef serviciu

Primăria Municipiului Reşiţa

24 august 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Reşiţa, județul Caraș – Severin, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante, de şef serviciu, clasa I la serviciul public Serviciul Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă Reşiţa de sub autoritatea Consiliului Local Reşiţa.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă sau studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani;
  • abilităţi de comunicare;
  • să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • curs pentru şef serviciu voluntar.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 octombrie 2017, ora 10.00: proba scrisă;
  • 06 octombrie 2017, ora 14.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Reşiţa, județul Caraș – Severin, telefon 0255/22.16.77.

Apply for this Job