Șef serviciu – Primăria Municipiului Buzău



Șef serviciu

Primăria Municipiului Buzău

21 decembrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Buzău, județul Buzău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante, de Şef serviciu – Serviciul Administrare Fond Locativ.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • absolvenţi de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lunga durată, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor ecanomice/ştiinţelor administrative, studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor absolvite – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 ianuarie 2019, data limită de depunere a dosarelor;
  • 22 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 28 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obţin la sediul Primăriei Municipiului Buzău din Buzău, Piaţa Dacici nr. 1, camera nr. 23, telefon 0238.721.407.

Apply for this Job