Șef serviciu – Primăria Municipiului București


Șef serviciu

Primăria Municipiului București

6 aprilie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului București organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de conducere, vacante de şef serviciu – Serviciul Legislaţie – Direcţia Juridic.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 mai 2017, ora 11.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul unităţii în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, modificată şi completată de HG nr. 1173/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului București din București, B-dul Regina Elisabeta, nr. 47, sector 5, la Direcţia Managementul Resurselor Umane, etajul 2, camera 246A, telefon: 021/305.55.00, interior 2060, 2070.

Apply for this Job