Șef serviciu – Primăria Municipiului Arad



Șef serviciu

Primăria Municipiului Arad

28 septembrie 2018

Primăria Municipiului Arad organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante, de şef serviciu, clasa I, în cadrul Serviciului Buget – Direcţia Economică.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite eu diplomă de licenţă sau echivalentă – domeniul fundamental de ierarhizare: știinţe sociale – ramura de ştiinţă: știinţe Economice domeniul de licenţă: finanţe;
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 octombrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 30 octombrie 2018, ora 13:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Arad, Județul Arad, din b-dul Revoluţiei, nr. 75, camera 8, telefon 0257/281.850, interior 162, e-mail – pma@primariaarad.ro.

descarca: p_30oct2018_SBuget_SefServiciu_anunt.pdf 411KB PDF

Apply for this Job