Şef serviciu – Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti



Şef serviciu

Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti

26 mai 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante, de şef Serviciu Stare Civilă.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul administraţiei publice sau a ştiinţelor juridice, precum şi studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 15 iunie 2017, ora 17:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 27 iunie 2017, ora 09:00: proba scrisă;
  • 29 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare la Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti, Calea Craiovei, nr. 19, bloc E3c, parter, telefon 0348/430.804.

Apply for this Job