Șef serviciu – Primăria Municipiului Feteşti, Județul Ialomița



Șef serviciu

Primăria Municipiului Feteşti, Județul Ialomița

31 octombrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Feteşti, Județul Ialomița, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante de şef serviciu, gradul II – Direcţiei Tehnice – Serviciul Tehnic – Organizare.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • nivelul studiilor: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente în domeniul ştiinţelor inginereşti;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 5 ani;
  • absolvent de masterat sau studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 decembrie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
  • 05 decembrie 2018, ora 11:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Feteşti, Județul Ialomița, din str. Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et. 4, telefon 0243/364.410, interior 109, e-mail: contact@primariafetesti.ro.

Apply for this Job