Şef serviciu (2 posturi) – Primăria Sectorului 3, Bucureşti



Şef serviciu (2 posturi)

Primăria Sectorului 3, Bucureşti

12 octombrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Sectorului 3, Bucureşti, organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere vacante, după cum urmează:

  1. şef serviciu – Serviciul Centralizare şi Verificare Documentaţii Tehnice – Direcţia Investiţii şi Achiziţii;
  2. şef serviciu – Serviciul Juridic Contencios Administrativ – Direcţia Juridică.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • şef serviciu – Serviciul Centralizare şi Verificare Documentaţii Tehnice – Direcţia Investiţii şi Achiziţii:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administraţiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
    • să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani;
    • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
  • şef serviciu – Serviciul Juridic Contencios Administrativ – Direcţia Juridică:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul juridic;
    • studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administraţiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
    • să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani;
    • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 31 octombrie 2018: termen limită de depunere a dosarelor;
  • 14 noiembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Sectorului 3, cu sediul în Calea Dudeşti nr. 191, telefon 021/318.03.23 – 28, interior 241, e-mail resurseumane@primarie3.ro.

descarca: Anunt-concurs-14.11.2018.pdf 3.34MB PDF

Apply for this Job