Șef birou şi şef serviciu (2 posturi) – Primăria Municipiului Brașov



Șef birou şi şef serviciu (2 posturi)

Primăria Municipiului Brașov

28 iulie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Brașov organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere vacante, astfel:

  1. Şef serviciu al Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă;
  2. Şef birou al Biroului Relaţii Externe, Turism şi Evenimente din cadrul Direcţiei Relaţii Externe. Cultură şi Evenimente.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • Şef serviciu al Serviciului Voluntar pentru Situaţii de Urgenţă:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • studii de masterat sau cursuri postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere de director executiv, de minimum 2 ani;
    • să fíe numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
    • să nu aibă in cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
  • Şef birou al Biroului Relaţii Externe, Turism şi Evenimente din cadrul Direcţiei Relaţii Externe. Cultură şi Evenimente:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • studii de masterat sau cursuri postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere de şef-serviciu, de minimum 2 ani;
    • să fíe numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
    • să nu aibă in cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 august 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul unităţii în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, modificată şi completată de HG nr. 1173/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la Primăria Municipiului Brașov, bd. Eroilor nr. 8, camera nr. 1, Județul Brașov, telefon 0268/416550, int. 147.

Apply for this Job