Șef birou și polițiști locali (3 posturi) – Primăria Municipiului Oneşti



Șef birou și polițiști locali (3 posturi)

Primăria Municipiului Oneşti

7 februarie 2018

Primăria Municipiului Oneşti, judeţul Bacău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere/execuție vacante, la Biroul Poliţia Locală, după cum urmează:

  1. şef birou, grad II;
  2. poliţist local, clasa I, grad profesional principal;
  3. poliţist local, clasa I, grad profesional asistent.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • şef birou:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile: ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, ştiinţe economice, ştiinţe inginereşti;
    • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 2 ani;
    • cunoştințe de operare pe calculator, atestate printr-un certificat recunoscut conform reglementărilor legale;
    • aviz psihologic care atestă că este apt psihologic pentm funcţia de şef birou Poliţia Locală;
    • permis de conducere categoria B;
    • nu are cazier fiscal.
  • poliţist local, clasa I, grad profesional principal și poliţist local, clasa I, grad profesional asistent:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile: ştiinţe juridice, ştiinţe administrative, ştiinţe economice, ştiinţe inginereşti;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 5 ani (pentru poliţist local, clasa I, grad profesional principal);
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei – minimum 1 an (pentru poliţist local, clasa I, grad profesional asistent);
    • cunoştințe de operare pe calculator, atestate printr-un certificat recunoscut conform reglementărilor legale;
    • aviz psihologic care atestă că este apt psihologic pentru funcţia de execuţie din cadrul Poliţiei Locale;
    • nu are cazier fiscal;
    • permis de conducere categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 26 februarie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 14 martie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Oneşti, judeţul Bacău, Serviciul Resurse Umane, Control Comercial, Relaţii cu Publicul, etaj 5, camera 503, telefon 0234.324.243/216.

descarca: Anunt-Concurs-ocupare-3-posturi-Birou-Politia-Locala.pdf 622KB PDF

Apply for this Job