Șef birou și consilier (7 posturi) – Primăria Municipiului Arad



Șef birou și consilier (7 posturi)

Primăria Municipiului Arad

9 noiembrie 2017

Primăria Municipiului Arad organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de conducere/execuție, vacante, după cum urmează:

  • Serviciul Edilitar – Direcţia Tehnică:
    • consilier, clasa I, gradul profesional asistent;
    • consilier, clasa I, gradul profesional principal (2 posturi);
    • consilier, clasa I, gradul profesional superior (2 posturi).
  • Biroul Spaţii Verzi, Mediu – Direcţia Tehnică:
    • şef birou, clasa I (funcție publică de conducere);
    • consilier, clasa I, gradul profesional debutant.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 decembrie 2017, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Arad, Județul Arad, din b-dul Revoluţiei, nr. 75, camera 8, telefon 0257/281.850, interior 162.

Apply for this Job