Şef birou, şef serviciu și referent (4 posturi) – Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara



Şef birou, şef serviciu și referent (4 posturi)

Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara

6 iulie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  1. Şef birou la Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare;
  2. Șef birou la Biroul Impuneri Mijloace de Transport;
  3. Șef serviciu la Serviciul Impozite şi Taxe Persoane Juridice;
  4. Referent, clasa III, gradul profesional superior la Biroul Evidenţă şi Urmărire Venituri Nefiscale.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 august 2017, ora 11:00: proba scrisă;
  • 11 august 2017, ora 11:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara din Timișoara, bd. M. Eminescu nr. 2B, camera 22, Județul Timiș, telefon 0256/408.128.

Apply for this Job