Șef birou – Primăria Oraşului Sinaia



Șef birou

Primăria Oraşului Sinaia

29 august 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Oraşului Sinaia, Județul Prahova organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de şef birou – Taxe şi impozite.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe economice (în conformitate cu art.9, lit. „a” din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicare);
  • să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare fo. domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor – minimum 5 ani (prevederile art.57, alin.6, lit. „a” din Legea nr. 188/1999 priv ind Statutul funcţionarilor publici, republicare).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 septembrie 2018: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 28 septembrie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
  • 03 octombrie 2018, ora 11:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Sinaia, Bd. Carol I nr. 47, Județul Prahova, telefon 0244/311.788, interior 132.

Apply for this Job