Șef birou – Primăria Orașului Săliște, Județul Sibiu



Șef birou

Primăria Orașului Săliște, Județul Sibiu

7 februarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Orașului Săliște, Județul Sibiu, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante, de șef birou în cadrul Biroului Impozite și Taxe locale.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor economice, administrație publică;
  • studii postuniversitare sau mașter în domeniul administrație publică, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 26 februarie 2019, ora 12.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 12 martie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • 15 martie 2019, ora 12.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile la sediul Primăriei Orașului Săliște, din str. Steaza nr.9, Județul Sibiu, telefon: 0269/553.512.

Apply for this Job