Șef birou – Primăria Oraşului Predeal



Șef birou

Primăria Oraşului Predeal

21 decembrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Oraşului Predeal organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de Şef Birou Achiziţii Publice, Investiții, Implementare Proiecte, cls.I, gr.II.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii de specialitate: – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţe inginereşti, ştiinţe economice sau ştiinţe juridice;
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de conducere vacantă – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 25 ianuarie 2019, ora 10.00 proba scrisă;
  • 30 ianuarie 2019, ora 10.00 proba scrisă;

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Oraşului Predeal din B-dul Mihail Săulescu nr.127, telefon 0268/456237, int. 45.

Apply for this Job