Șef birou – Primăria Municipiului Sibiu



Șef birou

Primăria Municipiului Sibiu

3 aprilie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Sibiu, județul Sibiu, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante, de șef birou – Biroul Achiziții Directe.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe inginereşti sau ştiinţe juridice sau ştiinţe economice;
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani;
  • cunoştințe de operare PC – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 mai 2017, ora 10:00: proba eliminatorie de testare a cunoștințelor PC;
  • 04 mai 2017, ora 12:00: proba scrisă;
  • 10 mai 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sibiu, județul Sibiu, str. S. Brukenthal nr. 2, telefon 0269/208.835.

Apply for this Job