Șef birou – Primăria Municipiului Gheorgheni


Șef birou

Primăria Municipiului Gheorgheni

10 martie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Gheorgheni, Județul Harghita organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacantă de şef birou în cadrul Biroului primire-eliberare acte, impunere, casierie.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare dc licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime minimă în specialitatea studiilor: minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data șui ora interviului vor fi comunicate ulterior..

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Gheorgheni, Județul Harghita din str. Piaţa Libertăţii nr. 27, telefon 0266/139.914.

Apply for this Job