Șef birou – Primăria Municipiului Galaţi



Șef birou

Primăria Municipiului Galaţi

2 iulie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Galaţi organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere, vacante, de șef birou – Biroul Avize și Recepții.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • vechime în specialitatea studiilor superioare de lungă durată absolvite necesare exercitării funcției publice de minimum 5 ani;
  • studii dc masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administrației publice, management ori în specialitate studiilor necesare exercitării funcției publice, în condițiile legii.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 22 iulie 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 20 august 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Galaţi, str. Domnească nr. 54, telefon 0236/307.713.

Apply for this Job