Șef birou – Primăria Municipiului Dorohoi, Județul Botoșani



Șef birou

Primăria Municipiului Dorohoi, Județul Botoșani

25 aprilie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Dorohoi, Județul Botoșani, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante de şef birou – Biroul Urbanism și Disciplina în Construcții, Mediu.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • minimum 2 ani vechime în specialitatea studiilor:
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau științe inginerești.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 15 mai 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 25 mai 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 05 iunie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Dorohoi, Județul Botoșani, din str. Al. I. Cuza, nr. 41, telefon: 0231/610.133, interior 113.

Apply for this Job