Șef birou – Primăria Municipiului Cluj-Napoca



Șef birou

Primăria Municipiului Cluj-Napoca

10 octombrie 2018

Primăria Municipiului Cluj-Napoca organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante, de şef birou la Biroul Activităţi interne – Direcţia de Administrare.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • să fie absolvenţi de studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice; minimum 5 ani;
  • cunoştinţe de operare calculator, nivel mediu, cunoştinţe dovedite prin document (diploma/certificat/atestat) potrivit standardului sau nivelului solicitat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 29 octombrie 2018- termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 13 noiembrie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, (intrarea str. Petru Maior nr. 2), telefon: 0264/596.030, interior 1020.

Apply for this Job