Șef birou – Primăria Comunei Oarja, judeţul Argeş



Șef birou

Primăria Comunei Oarja, judeţul Argeş

11 februarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Oarja, judeţul Argeş, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante, de șef birou, clasa I, grad profesional II în cadrul Biroului Poliţie Locală.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice sau științe administrative;
  • studii de master sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
  • posesor permis de conducere categoria B;
  • apt din punct de vedere psihologic pentru a deține și folosi arme și muniții (aviz psihologic).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 martie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 20 martie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Bibliografia şi relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Oarja din comuna Oarja, Str. Primăriei nr. 459, telefon 0248/660.341, e-mail primarie@oarja.cjarges.ro.

Apply for this Job