Şef birou – Direcţia de Asistenţă Socială Giurgiu



Şef birou

Direcţia de Asistenţă Socială Giurgiu

4 august 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Direcţia de Asistenţă Socială Giurgiu organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante, de şef birou la Biroul Juridic şi Administrativ.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii superioare de lungă durată, studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă de licenţă în specializarea Drept;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare participării la concurs: minimum 2 ani;
  • să fíe numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legi.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 septembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 07 septembrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul unităţii în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, modificată şi completată de HG nr. 1173/2008.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Direcţia de Asistenţă Socială, cu sediul în Giurgiu, Strada Gloriei nr. 21, sau la numărul de telefon 0246/223613.

Apply for this Job