Șef birou II – Consiliul Judeţean Maramureş



Șef birou II

Consiliul Judeţean Maramureş

11 februarie 2020

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Consiliul Judeţean Maramureş organizează concurs de promovare în vederea ocupării funcției publice de conducere vacante de șef birou, grad II – Biroul Informare turistică din cadrul Serviciului Relații Public.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • să fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
  • să îndeplinească condițiile minime de vechime în specialitatea studiilor, respectiv 5 ani;
  • să fit absolvenți cu diplomă de licență sau echivalentă in domeniul științe sociale;
  • să fie absolvenți cu diplomă ai studiilor universitare de mașter în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
  • să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile legii.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 02 martie 2020, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 12 martie 2020, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Relații suplimentare privind bibliografia și conținutul dosarului de înscriere se pot obține la sediul Consiliului Județean Maramureș, Baia Mare, str. Gheorghe Șincai nr. 46, camera 26, telefon 0262/214659, int. 126, email carmela.david@cjmaramures.ro.

Apply for this Job