Şef birou – Consiliul Judeţean Dolj



Şef birou

Consiliul Judeţean Dolj

3 august 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Consiliul Judeţean Dolj organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante de şef-birou, gradul II în cadrul Biroului coordonare şi monitorizare instituţii subordonate – Direcţia Imagine şi Coordonare Instituţii Subordonate.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ştiinţe inginereşti, sau domeniul fundamental ştiinţe sociale – ramura de ştiinţe: ştiinţe economice;
  • studii de masterat sau postuniversitare in domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 22 august 2017: termen limită de depunere a dosarelor;
  • 04 septembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare la Consiliul Judeţean Dolj din Calea Unirii nr. 19, telefon 0251/408211.

Apply for this Job