Şef birou – Consiliul Judeţean Dolj



Şef birou

Consiliul Judeţean Dolj

29 noiembrie 2017

Consiliul Judeţean Dolj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante, de şef birou, gradul II, din cadrul Biroului Informatică – Direcţia Imagine şi Coordonare Instituţii Subordonate a Aparatului de Specialitate al Consiliului Judeţean Dolj.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental matematică şi ştiinţe ale naturii – specializarea informatică, sau în domeniul fundamenta] ştiinţe inginereşti – specializarea calculatoare;
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 decembrie 2017: termen limită de depunere a dosarelor;
  • 10 ianuarie 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Consiliul Judeţean Dolj din Craiova, Calea Unirii, nr.19, camera 1, telefon 0251/408.211, e-mail personalcjdolj@yahoo.com.

Apply for this Job