Șef birou – Consiliul Judeţean Arad



Șef birou

Consiliul Judeţean Arad

16 aprilie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Consiliul Judeţean Arad organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere vacante de șef birou, gradul II, la Biroul Guvernanță Corporativă și Ajutor de Stat.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental științe sociale, ramura de științe – științe economice;
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 2 ani;
  • sa fie numiți într-o funcție publică din clasa I;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 07 mai 2018, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 16 mai 2018, ora 11.00 proba scrisă,
  • data şi ora interviului va fi comunicată ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Județean Arad, din str. Corneliu Coposu, nr. 22, telefon 0357/731.123, e-mail consiliu@cjarad.ro.

Apply for this Job