Șef birou – Primăria Municipiului Giurgiu



Șef birou

Primăria Municipiului Giurgiu

5 iulie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Giurgiu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante de şef birou al Biroului Investiţii întocmire Devize şi Autorizare Lucrări Publice de Investiţii,din cadrul Direcţiei Tehnice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată în domeniul de licenţă ştiinţe administrative, specializarea administraţie publică;
  • studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 iulie 2018: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 13 august 2018, ora 10.00: proba scrisă;
  • 16 august 2018: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Giurgiu din Giurgiu, șos. București nr. 49-51, Județul Giurgiu, telefon 0246/213.587, interior 138, e-mail resurseumane@priniariagiurgiu.ro.

Apply for this Job