Secretar general – Primăria Comunei Devesel, Judeţul Mehedinţi



Secretar general

Primăria Comunei Devesel, Judeţul Mehedinţi

19 mai 2020

Primăria Comunei Devesel, Judeţul Mehedinţi organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante, de secretar general.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • absolvent studii superioare cu diplomă de licență;
  • studii master;
  • cunoștințe operare PC;
  • vechime în muncă – minimum 10 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 iunie 2020, ora 16.00 – data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 22 iunie 2020, ora 10.00: proba scrisă;
  • 24 iunie 2020, ora 10.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Devesel, Judeţul Mehedinţi, telefon: 0252/353.257, 0252/707.111.

Apply for this Job