Secretar al orașului
Primăria Orașului Bragadiru
- Angajator: Primăria Orașului Bragadiru
- Tip angajator: Primării
- Categoria postului: Funcție publică
- Județ: Ilfov (vezi pe hartă)
- Tipul postului: Permanent
- Nivelul postului: Funcții de conducere

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.
Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de secretar al oraşului Bragadiru, judeţul Ilfov.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau administrative;
- studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 29 septembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină:
- formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
- copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
- cazierul administrativ.
Bibliografia necesară în vederea susţinerii concursului poate fi parcursă aici. Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, cu modificările si completarile ulterioare
Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici,cu modificările si completarile ulterioare
Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările si completarile ulterioare
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
Constitutia Romaniei
Legea nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali, cu modificările si completarile ulterioare
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică
Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările si completarile ulterioare
Ordonanţa nr. 35/2002 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor locale.
Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.