Secretar al municipiului – Primăria Municipiului Tecuci


Odată cu adoptarea Hotărârii Guvernului nr. 1027/2014 pentru modificarea şi completarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, portalul centralizează și posturile vacante de personal contractual din toate entitățile publice din România.
Continuarea navigării implică acceptarea termenilor şi condiţiilor.



Secretar al municipiului

Primăria Municipiului Tecuci

31 martie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de secretar al municipiului Tecuci, judeţul Galaţi.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe juridice sau administrative;
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
  • să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
  • să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 mai 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul ANFP în termen de 20 zile și trebuie să conţină:

  • formularul de înscriere, conform anexei nr. 3 la HG nr. 611/2008, modificată;
  • copia actului de identitate;
  • copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  • copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • copia carnetului de muncă sau adeverinţă care atestă vechimea în muncă şi, după caz, în specialitate;
  • cazierul administrativ.

Bibliografia necesară în vederea susţinerii concursului poate fi parcursă aici.

-Constitutia Romaniei
-Lege nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2)
-Lege nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare
-Legea nr. 215/2001 privind Administraţia publica locala republicată, cu modificările şi completările ulterioare
-Legea nr.393/2004 privind statutul alesilor locali ,republicata cu modificările şi completările ulterioare
– OG nr.35/2002 pentru aprobarea Regulamentului –cadru de organizare si functionare a consiliilor locale, cu modificarile si completarile ulterioare
– Legea 24/2000 privind normele de tehnica legislativa pentru eleborarea actelor normative republicată, cu modificările şi completările ulterioare
– Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea nr. 544/12.10.2001 privind liberul acces la informatiile de interes public ,cu modificarile si completarile ulterioare;
-OG. 27/2002 privind reglementarea activităţii de solutionare a petitiilor;
– Legea 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica , cu modificarile si completarile ulterioare;
-Legea 272/2004privind protectia si promovarea drepturilor copilului (M.O. nr.557/2004)
-OG nr.41/2003 privind dobandirea si schimbarea pe cale administrativa a numelor persoanelor fizice cu modificarile si completarile ulterioare(M.O. nr. 68/2003);
– Lege nr.213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia, actualizata.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

Apply for this Job