Referent superior – Primăria Comunei Mănăstirea


Referent superior

Primăria Comunei Mănăstirea

10 martie 2017

Primăria Comunei Mănăstirea, Județul Călărași organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de referent, clasa III, grad profesional superior în cadrul Compartimentului Cadastru Agricultură – Registru Agricol.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • cursuri în domeniul financiar-contabil atestat cu diplomă sau certificat;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani;
  • cunoştințe de operare PC, atestate cu diplomă sau certificat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 aprilie 2017: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 13 aprilie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mănăstirea, Județul Călărași, str. Olteniței, nr. 70, telefon 0242/520.018

Apply for this Job