Referent și consilier juridic (3 posturi) – Primăria Municipiului Arad



Referent și consilier juridic (3 posturi)

Primăria Municipiului Arad

14 septembrie 2018

Primăria Municipiului Arad organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  1. referent, clasa III, grad profesional asistent – Biroul Tehnic – Informatic – Direcția Generală Poliția Locală;
  2. consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant – Biroul Cadastru Extravilan, Fond Funciar;
  3. consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Asistență Juridică – Direcția Arhitect-Șef.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • referent, clasa III, grad profesional asistent – Biroul Tehnic – Informatic – Direcția Generală Poliția Locală:
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni.
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant – Biroul Cadastru Extravilan, Fond Funciar:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată,absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental de ierarhizare: științe sociale – ramura de știință – științe juridice, domeniul de licență – drept.
  • consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Asistență Juridică – Direcția Arhitect-Șef:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată,absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental de ierarhizare: științe sociale – ramura de știință – științe juridice, domeniul de licență – drept;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 octombrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 15 octombrie 2018, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Arad, Județul Arad, din b-dul Revoluţiei, nr. 75, camera 8, telefon 0257/281.850, interior 162, e-mail pma@primariaarad.ro.

Apply for this Job