Referent principal – Primăria Comunei Birda



Referent principal

Primăria Comunei Birda

24 februarie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Birda, Judeţul Timiș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante de referent, clasa III, grad profesional principal.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • nivelul studiilor: studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 28 martie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 30 martie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Birda, cu sediul în localitatea Birda nr. 110 b, jud. Timiş, telefon 0256/312.530, e-mail: secretar_birda@yahoo.com.

Apply for this Job