Referent asistent – Primăria Comunei Prăjeşti, județul Bacău



Referent asistent

Primăria Comunei Prăjeşti, județul Bacău

15 februarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Prăjeşti, județul Bacău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de referent, clasa III, grad profesional asistent, în cadrul Compartimentului amenajarea teritoriului, disciplina în construcții, administrarea domeniului public și privat.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • absolvent al cursurilor de formare profesională continuă de specialitate în domeniul amenajării teritoriului, urbanismului și autorizării construcțiilor, organizate de instituțiile publice cu atribuții în domeniu, în colaborare cu Registrul Urbaniștilor din România;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 6 luni;
  • cunoștințe operare PC – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 06 martie 2019: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 18 martie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 20 martie 2019, ora 10:00: proba interviu.

 

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii  suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Prăjeşti, județul Bacău,  telefon:  0234/222.240  sau  0234/222.242, e-mail resurseumaneprajesti@yahoo.com.

Apply for this Job