Poliţist I asistent, inspector I principal și inspector I asistent – Primăria Comunei Lumina



Poliţist I asistent, inspector I principal și inspector I asistent

Primăria Comunei Lumina

2 iulie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Lumina, Județul Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  1. poliţist, clasa I, gradul profesional asistent, Serviciul Poliţie Locală;
  2. inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Executare Silită;
  3. inspector, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Centru Informare Cetăţeni şi Secretariat.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

 

  • poliţist, clasa I, gradul profesional asistent, Serviciul Poliţie Locală:
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice sau ştiinţelor administrative;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an.
  • inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Executare Silită:
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice sau ştiinţelor juridice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani.
  • inspector, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Centru Informare Cetăţeni şi Secretariat:
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor administrative/economice juridice/ştiinţe ale comunicării/relaţii internaţionale/studii europene;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an.

 

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 07 august 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 09 august 2018, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Lumina, Str. Mare nr. 170, județul Constanța, telefon 0241/251.828, interior 14.

Apply for this Job