Manager persoană fizică
Spitalul Orășenesc „Dr. George Trifon” din Năsăud, jud.Bistrița-Năsăud
- Angajator: Spitalul Orășenesc „Dr. George Trifon” din Năsăud, jud.Bistrița-Năsăud
- Tip angajator: Instituții locale
- Categoria postului: Funcție contractuală
- Județ: Bistrița-Năsăud (vezi pe hartă)
- Tipul postului: Permanent
- Nivelul postului: Funcții de conducere

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.
Consiliul de Administrație al Spitalului Orășenesc „Dr George Trifon” din Năsăud, jud.Bistrița-Năsăud organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de manager persoană fizică.
Concursul se va organiza in conformitate cu prevederile Ordinului M.S. nr. 1520/2016 si al Regulamentului de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea functiei de manager persoană fizică la Spitalul Orasenesc „Dr George Trifon” Năsăud aprobat prin Dispozitia Primarului Orașului Năsăud nr.310 din 05.10.2020.
Concursul se va desfasura la sediul Spitalului Orasenesc „Dr George Trifon” Năsăud, Str. Tudor Vladimirescu, nr.1, jud.Bistrița-Năsăud în perioada 06.11.2020 – 19.11.2020.
La concurs se pot inscrie candidatii care indeplinesc urmatoarele condiții:
- a) cunosc limba romana scris si vorbit;
- b) sunt absolventi ai unei institutii de invatamant superior in domeniul medical, economico-finanaciar sau juridic;
- c) sunt absolventi ai unor cursuri de perfectionare in management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sanatatii si stabilite prin ordin al ministrului sanatatii, ori sunt absolventi ai unui masterat sau doctorat in management sanitar, economic ori administrativ organizat intr-o institutie de invatamant superior acreditata potrivit legii;
- d) au cel putin doi ani vechime in posturi prevazute cu studii universitare de lunga durata;
- e) nu au fost condamnati pentru savarsirea unei infractiuni comise cu intentie cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- f) sunt apti din punct de vedere medical ( fizic si neuropsihic);
- g) nu au implinit varsta standard de pensionare potrivit legii;
Dosarele se depun la sediul Spitalului Orasenesc „Dr George Trifon” Nasaud, str. Tudor Vladimirescu, nr.1, jud. Bistrița-Nasaud, în perioada 07.10.2020-05.11.2020, ora 15.00 inclusiv, la secretariatul spitalului.
Concursul se va desfasura în doua etape dupa cum urmeaza :
- etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor stabilite in anuntul de concurs, etapa eliminatorie, in data de 06.11.2020 ora 00;
- rezultatul verificarii dosarelor de inscriere se va afisa la sediul spitalului si concomitent pe pagina de internet a spitalului in data de 06.11.2020 ora 15.00;
- candidatii pot depune contestatiile privind proba de verificare a conditiilor stabilite in anuntul de concurs, pana la data de 07.11.2020 ora 15.00 la sediul unitatii, Compartiment juridic, telefon 0263/360.684 int. 237 sau mobil 0729/977.108;
- rezultatul contestatiilor se va afisa la sediul spitalului si concomitent pe pagina de internet a spitalului pana la data de 09.11.2020 ora 15.00;
- afisarea pe site-ul spitalului a proiectelor de management depuse de candidatii declarati admisi in urma finalizarii probei de verificare a dosarelor de inscriere 09.11.2020 ora 15.00;
- etapa de sustinere publica si de evaluare a proiectului de management se va desfasura in data de 16.11.2020 ora 10.00, la sediul Spitalului Orasenesc „Dr George Trifon” Năsăud
- rezultatul in urma desfasurarii probei de sustinere publica si evaluarea proiectului de management se afiseaza la sediul spitalului si se publica pe pagina de internet a spitalului in data de 17.11.2020 ora 14.00;
- candidatii pot depune contestatiile privind proba de sustinere publica si de evaluare a proiectului de management pana la data de 18.11.2020 ora 14.00;
- rezultatul contestatiilor se va afisa la sediul spitalului si concomitent pe pagina de internet a spitalului la data de 19.11.2020 ora 14.00;
Dosarul de inscriere trebuie sa contina in principal urmatoarele documente :
- a) cererea de inscriere la concurs in care candidatul mentioneaza functia pentru care doreste sa candideze;
- b) copie certificata pentru conformitate a actului de identitate, aflat in termen de valabilitate
- c) copia certificata pentru conformitate sau echivalent a diplomei de licenta;
- d) copia certificata pentru conformitate a documentelor care atesta absolvirea cursurilor de perfectionare in management sau management sanitar prevazut la pct. (c) de la conditiile de inscriere candidati la concurs, ori a diplomei de masterat sau doctorat in management sanitar , economic sau administrativ organizat intr-o institutie de invatamant superior acreditata potrivit legii;
- e) curriculum vitae;
- f) adeverinta care atesta vechimea in posturi cu studii universitare de lunga durata sau copie certificata pentru conformitate a carnetului de munca (REVISAL);
- g) cazierul judiciar sau declaratia candidatului prin care atesta ca îşi exprima consimtamantul pentru obtinerea extrasului de pe cazierul judiciar de catre comisia de concurs conform Legii 290/2004 privind cazierul judiciar, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- h) adeverinta din care rezulta ca este apt medical (fizic si neuropsihic);
- i) declaratia pe propria raspundere privind necolaborarea cu Securitatea inainte de 1989;
- j) copie certificata pentru conformitate a actelor (certificat de casatorie, etc) prin care candidatul si-a schimbat numele dupa caz;
- k) proiectul de management realizat de candidat;
- l) declaratia pe propria raspundere a candidatului ca proiectul de management este conceput si realizat integral de catre candidat;
- m) declaratie pe propria raspundere ca in ultimii 3(trei) ani nu a fost constatata de catre institutia competenta existenta conflictului de interese ori starea de incompatibilitate cu privire la candidat;
- n) declaratie pe propria raspundere privind conformitatea cu originalul a copiilor de pe documentele depuse la dosarul de inscriere;
In data de 02.11.2020 ora 10, candidatii interesati vor putea efectua o vizita in cadrul Spitalului Orasenesc „Dr George Trifon” Năsăud sub indrumarea directorului medical al spitalului.
Orice persoana care îşi manifesta intentia de a participa la sustinerea publica a proiectului de management va transmite solicitarea de participare si eventualele intrebari pe adresa de e-mail a spitalului – spitalnasaud@astralnet.ro- pana la data de 12.11.2020 ora 10.00.
Bibliografie :
- Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii republicata;
- Ordinul nr. 921/2006 pentru stabilirea atributiilor Comitetului Director din cadrul Spitalului Orasenesc „Dr George Trifon” Năsăud;
- Ordinul nr. 1384/2010 privind aprobarea modelului cadru al contractului de management si a listei indicatorilor de performanta a activitatii managerului spitalului public cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul nr. 600/2018 pentru aprobarea codului controlului intern/managerial a entitatii publice.
Tema proiectului de management este la alegerea candidatului din urmatoarea lista de 5 teme care va fi adaptata la situatia Spitalului Orasenesc „Dr George Trifon” Năsăud:
- Planificarea si organizarea serviciilor de sanatate la nivelul Spitalului Orasenesc „‚Dr George Trifon” Năsăud
- Siguranta si satisfactia pacientului
- Managementul serviciilor medicale
- Managementul resurselor umane
- Performanta clinica si financiara a activitatii Spitalului Orasenesc „Dr George Trifon” Năsăud
2 . Candidatii aleg una dintre temele de mai sus si realizeaza un proiect de management care vizeaza spitalul într-un volum de maxim 15-20 pagini, tehnoredactate pe calculator cu caractere Times New Roman, marimea 12, spațiere la un rand.
Structura proiectului de management :
- Descrierea situatiei actuale a spitalului
- Analiza SWOT a spitalului ( puncte tari, puncte slabe, oportunitati, amenintari )
- Identificarea problemelor critice
- Selectionarea unei probleme/unor probleme prioritare, cu motivarea alegerii facute
- Dezvoltarea proiectului de management pentru problema prioritara identificată /probleme prioritare identificate
- Scop
- Obiective
- Activitati-definire
- a)încadrare in timp – grafic Gantt
- b)resurse necesare – umane, materiale, financiare
- c)responsabilitati
- d.Rezultate asteptate
- e.Indicatori – evaluare – monitorizare
- f.Cunoasterea legislatiei relevante.
Relații suplimentare se pot obține la telefon 0264/360.684, int. 237, între orele 10.00 și 14.00.