Manager economic – Curtea de Apel Craiova, Judeţul Dolj



Manager economic

Curtea de Apel Craiova, Judeţul Dolj

21 februarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Curtea de Apel Craiova, Judeţul Dolj, organizează concurs de promovare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de conducere, vacante de manager economic la Tribunalul Mehedinți.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice;
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
  • la concurs se pot înscrie persoanele care au o vechime în specialitate de minimum 5 ani și nu au fost destituite dintr-o funcție publică în ultimii 7 ani;
  • cunoștințe operare PC – nivel mediu (dovedite prin certificate/diplome/atestate);
  • certificat de atestare SEC, conform OMFP nr. 496/2014 și Legii nr. 500/2002.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 martie 2019: termen limită de depunere a dosarelor;
  • 25 martie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • data ți ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 143, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Craiova, Judeţul Dolj.

descarca: Anunt-site.pdf 780KB PDF

Apply for this Job