Inspector superior – Primăria Comunei Sadu, Judeţul Sibiu



Inspector superior

Primăria Comunei Sadu, Judeţul Sibiu

22 martie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Comunei Sadu, Judeţul Sibiu, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante de  inspector, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul Urbanism și Achiziții Publice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată,absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din următoarele domenii: arhitectură, urbanism și amenajarea teritoriului, restaurare, inginerie, construcții, topografie, geologie, administrație publică, științe juridice sau științe administrative;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani;
  • cunoștințe de operare pe calculator.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 22 aprilie 2019, ora 10.00: proba scrisă
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Sadu, din Jud. Sibiu, str. Inocenţiu Micu Klein, nr. 36, telefon 0269/568.119, interior 104, e-mail contact@sadu.ro.

Apply for this Job