Inspector superior – Consiliul Judeţean Sibiu



Inspector superior

Consiliul Judeţean Sibiu

28 iulie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Consiliul Judeţean Sibiu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de Inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Managementul proiectelor.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 9 ani;
  • cunoştinţe de operare calculator: Office, Internet – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 august 2017, ora 16.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 29 august 2017, ora 09.00: proba suplimentară,
  • 29 august 2017, ora 11.00: proba scrisă,
  • 01 septembrie 2017, ora 10.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Consiliul Judeţean Sibiu, telefon 0269/217733. int. 113 – Serviciul Resurse Umane.

Apply for this Job