Inspector superior – Consiliul Judeţean Sibiu



Inspector superior

Consiliul Judeţean Sibiu

10 martie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Consiliul Judeţean Sibiu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante, de Inspector, clasa I, grad profesional superior la Serviciul Managementul proiectelor.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor inginereşti – inginerie civilă, specializarea: construcţii civile, industriale şi agricole; căi ferate, drumuri şi poduri;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: minimum 9 ani;
  • cunoştinţe de operare calculator: Office, Internet – nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 29 martie 2017, ora 15.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 11 aprilie 2017, ora 11.00 proba scrisă,
  • 18 aprilie 2017, ora 10.00 proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0269/217733. int. 113 – Serviciul Resurse Umane.

Apply for this Job