Inspector și referent (7 posturi) – Primăria Municipiului Adjud


Inspector și referent (7 posturi)

Primăria Municipiului Adjud

3 aprilie 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Municipiului Adjud, Județul Vrancea organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  1. inspector, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul Compartimentului Managementul proiectelor, investiţii şi unitate de implementare proiecte finanţate din fonduri externe nerambursabile;
  2. inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Managementul proiectelor, investiţii şi unitate de implementare proiecte finanţate din fonduri externe nerambursabile;
  3. inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcţiei Arhitectură, urbanism – Compartiment Autorizare, arhitectură, urbanism;
  4. referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Direcţiei Economice – Serviciul Impozite şi taxe locale persoane fizice;
  5. inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor;
  6. inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor;
  7. inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Public Local de Asistenţă Socială.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul Compartimentului Managementul proiectelor, investiţii şi unitate de implementare proiecte finanţate din fonduri externe nerambursabile:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul știinţe tehnice inginereşti;
  • inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Managementul proiectelor, investiţii şi unitate de implementare proiecte finanţate din fonduri externe nerambursabile:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in domeniul știinţe inginereşti-construcţii;
    • vechime de minimum 9 ani în specialitatea studiilor cerute de funcţia publică.
  • inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcţiei Arhitectură, urbanism – Compartiment Autorizare, arhitectură, urbanism:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă in domeniul știinţe inginereşti-construcţii;
    • vechime de minimum 9 ani în specialitatea studiilor cerute de funcţia publică.
  • referent, clasa III, grad profesional superior din cadrul Direcţiei Economice – Serviciul Impozite şi taxe locale persoane fizice:
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime de minimum 9 ani în specialitatea studiilor cerute de funcţia publică.
  • inspector, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea știinţe juridice;
    • vechime de minimum 9 ani în specialitatea studiilor cerute de funcţia publică.
  • inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea administraţie publică.
  • inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Serviciului Public Local de Asistenţă Socială:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea asistenţă socială.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 aprilie 2017: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 04 mai 2017, ora 10.00: proba scrisă;
  • 09 mai 2017, ora 10.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Municipiului Adjud, Judeţul Vrancea din str. Stadionului nr. 2, telefon: 0237/64.19.08 int. 225, fax: 0237.641.912, e-mail: corus@primariaadjud.ro.

Apply for this Job