Inspector și referent (3 posturi) – Primăria Comunei Ungureni, județul Bacău



Inspector și referent (3 posturi)

Primăria Comunei Ungureni, județul Bacău

10 iunie 2019

Primăria Comunei Ungureni, județul Bacău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  • inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Financiar-contabil;
  • inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Cadastru;
  • referent, clasa III, gradul profesional debutant – Compartiment Urbanism.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Financiar-contabil:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice.
  • inspector, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Cadastru:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul tehnic.
  • referent, clasa III, gradul profesional debutant – Compartiment Urbanism:
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 iulie 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • 15 iulie 2019, ora 10.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Ungureni, județul Bacău, telefon 0234.227.012.

Apply for this Job