Inspector și consilier (3 posturi) – Casa Judeţeană de Pensii Argeş



Inspector și consilier (3 posturi)

Casa Judeţeană de Pensii Argeş

26 februarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Casa Judeţeană de Pensii Argeş, organizează concurs de recutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcţiilor publice de execuție, temporar vacante, după cum urmează:

  1. inspector, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Serviciului Plăți Prestații;
  2. inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Evidență Contribuabili și Informatică;
  3. consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Evidență Contribuabili și Informatică.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • inspector, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Serviciului Plăți Prestații:
    • studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani.
  • inspector, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Evidență Contribuabili și Informatică:
    • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental: matematică și științe ale naturii, ramura de știință informatică, domeniul de licență informatică;
    • vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice – minimum 7 ani.
  • consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Evidență Contribuabili și Informatică:
    • studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcției publice – minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 martie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 8 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Casei Judeţene de Pensii Argeş şi la numerele de telefon 0248/213.217, e-mail: relatii@cjparges.ro.

Apply for this Job