Inspector și consilier (2 posturi) – Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad



Inspector și consilier (2 posturi)

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad

11 februarie 2019

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a  funcțiilor publice de execuție, temporar vacante, după cum urmează:

  1. consilier, clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Strategii, Proiecte, Monitorizare, Relații ONG;
  2. inspector, clasa I grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Buget Finanțe.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I grad profesional superior din cadrul Serviciului Strategii, Proiecte, Monitorizare, Relații ONG:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în socilogie, specializarea sociologie;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
  • inspector, clasa I grad profesional asistent din cadrul Compartimentului Buget Finanțe:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 februarie 2019, ora 14.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 21 februarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 25 februarie 2019: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad, din str. 1 Decembrie 1918, nr. 14, telefon 0257/210.055, interior 119.

descarca: ANUNT-CONCURS-posturi-vacante-temporar.pdf 453KB PDF

Apply for this Job