Inspector principal – Primăria Oraşului Predeal



Inspector principal

Primăria Oraşului Predeal

4 august 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Oraşului Predeal organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul Serviciului Dezvoltare Publică, Turism, Utilităţi Publice.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de execuţie vacantă – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 septembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • 07 septembrie 2017, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Oraşului Predeal din B-dul Mihail Săulescu nr.127, telefon 0268/456237, int. 45.

Apply for this Job