Inspector principal – Primăria Oraşului Geoagiu



Inspector principal

Primăria Oraşului Geoagiu

16 august 2017

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Oraşului Geoagiu, judeţul Hunedoara, organizează concurs de recutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Compartimentului Protecţia Copilului şi a Persoanei Adulte, Serviciul Public Local de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Orașului Geoagiu.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv, studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • cunoștințe de operare calculator, nivel mediu, dovedite cu atestat sau certificat de absolvire;
  • vechime minimă în specialitatea studiilor: 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 06 septembrie 2017, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 15 septembrie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Geoagiu, Calea Romanilor nr. 141, județul Hunedoara, de telefon 0254/248.880 – interior 104.

descarca: GEOAGIU.docx 23KB DOCX

Apply for this Job