Inspector principal – Primăria Oraşului Geoagiu



Inspector principal

Primăria Oraşului Geoagiu

3 octombrie 2018

ATENȚIE: Acest anunţ a expirat, existând posibilitatea ca datele prezentate aici să nu mai fie relevante în acest moment.

Primăria Oraşului Geoagiu, judeţul Hunedoara, organizează concurs de recutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante, de inspector, clasa I, gradul profesional principal din cadrul Compartimentului Servicii Sociale din Direcţia de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Oraşului Geoagiu.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 23 octombrie 2018, ora 16.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 05 noiembrie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 07 noiembrie 2018, ora 10:00: proba interviu

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Geoagiu, Calea Romanilor nr. 141, județul Hunedoara, de telefon 0254/248.880 – interior 104.

descarca: anunt_20181001.pdf 117KB PDF

Apply for this Job